donderdag 14 december 2023

Werken bij Voet; een kijkje in het veelzijdige takenpakket van Edith

Vijf jaar geleden stapte Edith, als één van de eerste medewerkers naast de directie, binnen bij Voet Energy Solutions. Binnen een jaar ontwikkelde Edith zich van Administratief Medewerker tot Office Manager. Haar werkdagen bestaan uit een mix van verantwoordelijkheden waarin ze met haar energie en scherpe blik de interne bedrijfsvoering en (financiële) administratie op zich neemt.

Werken bij Voet Energy Solutions; een kijkje in het veelzijdige takenpakket van Allround Office Manager Edith van der Laar.

Wat werken bij Voet voor Edith zo leuk maakt; ‘Binnen Voet zijn er veel mogelijkheden om door te groeien en mijn taken steeds verder uit te breiden. Zo kan ik blijven leren en verschillende werkzaamheden eigen maken, dit alles gesteund door de openheid van de directie.’

Zo heeft Edith de boekhouding volledig eigen gemaakt en het personeelsloket vanaf de basis opgebouwd tot een compleet CRM-systeem gericht op personeel. Deze systemen evolueren mee met de groei van Voet. Edith speelt hierin een leidende rol bij het nemen van beslissingen en de samenwerking met externe partijen om ervoor te zorgen dat interne processen niet achterblijven op de groei van de organisatie. 

Edith heeft niet alleen haar stempel gedrukt op de administratieve kant van de organisatie, maar ook op het gebied van Kwaliteit, Arbo en Milieu (KAM). ‘De eerste 3,5 jaar bij Voet was ik verantwoordelijk voor het KAM-beleid in samenwerking met een externe partij. Zo heb ik er voor gezorgd dat we in 4 maanden tijd de ISO 27001 certificering hebben behaald. Nu in een ondersteunende rol van de huidige KAM-functionaris blijf ik actief bijdragen aan het waarborgen van de hoogste veiligheidsnormen in het bedrijf.’

Na 5 jaar bij Voet is geen enkele dag hetzelfde voor Edith. Haar dagen deelt ze in naar eigen inzicht, houdt hierbij rekening met deadlines en staat altijd klaar om ad-hoc zaken snel en efficiënt te regelen. Een gemiddelde werkdag begint met boekhouding en het bijwerken van de mailboxen, maar varieert verder met uiteenlopende taken zoals onboarding van nieuwe medewerkers en projectadministratie. 

Naast de dagelijkse werkzaamheden voegt Edith ook een feestelijke touch toe aan de bedrijfsvoering. Van een personeelsuitje en jubileum tot aan de kerstborrel; met enthousiasme en oog voor detail zorgt ze ervoor dat we als team naast de dagelijkse werkzaamheden ook teambuildingmomenten hebben. ‘Ik draag graag bij aan een positieve werksfeer waar collega’s samen momenten als een jubileum vieren en genieten tijdens een ontspannen uitje met elkaar!’.

Wat Voet voor Edith uniek maakt is naast de snelle groei ook de waardering en openheid binnen het bedrijf. Edith waardeert de directie die actief meewerkt en openstaat voor feedback, waardoor een cultuur van samenwerken en waardering is ontstaan. Deze betrokkenheid motiveert Edith om steeds dat extra stapje te zetten. 

Edith omschrijft werken bij Voet Energy Solutions als werken in een dynamische omgeving, waar groei, persoonlijke ontwikkeling en waardering samen komen. Met het enthousiasme en de betrokkenheid van Edith is het duidelijk dat je bij ons als medewerker echt het verschil kunt maken. 

Werken bij Voet Energy Solutions

Ben jij enthousaist geworden door het verhaal van Edith? Lijkt het jou leuk om ook bij Voet te komen werken en deel uit te maken van een team dat gedreven wordt door innovatie en samenwerken? Wij verwelkomen graag nieuwe collega's om ons team te versterken. Ontdek de mogelijkheden en bekijk onze vacatures op de vacaturepagina. Is Voet het bedrijf waar jij aan de slag wilt gaan, maar staat er voor jou geen passende vacature tussen? Aarzel dan niet om een open sollicitatie te sturen naar marketing@voetverhuur.nl